روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه-راهبرد معاصر
روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه مأموریت سفیر انگلیس در ایران به پایان رسید واکنش ایران به بیانیه نماینده گوترش درباره یمن هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان شهادت یکی از رهبران اسیر حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است انفجار در پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق عقب‌نشینی کاخ سفید از ادعای نتانیاهو درباره ایران واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد

روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه

کشته شدن ۶۸۸ نظامی رژیم اسرائیل در جنگ غزه، شهادت یکی از رهبران حماس در زندان های رژیم صهیونیستی، از مهمترین تحولات مهم روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌‌ونودو چهارمین روز خود شده و اشغالگران همچنان به مناطق مختلف نوار غزه حمله می‌کنند.

 

عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از ارتش نازی بر می داشتند.

 

مهمترین تحولات روز 294 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************

9:54- مقاومت نظامیان اسرائیل را در جنوب غزه هدف قرار داد

گردان‌های شهید عمر القاسم اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور جنوبی شهرک القراره واقع در  جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است

8:54- کشته شدن 688 نظامی رژیم اسرائیل در جنگ غزه

با وجود سانسور شدید در رسانه‌ای کردن کشته‌های اسرائیل در جنگ غزه، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اذعان کرد که 688 نظامی و افسر این رژیم از 7 اکتبر تاکنون کشته شده‌اند که 323 نفر از آنها تنها در نبردهای زمینی در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

8:40-  حماس: اگر آمریکا نگران درد و رنج مردم غزه است جنگ را متوقف کند

عزت الرشق از رهبران حماس تاکید کرد: ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی از درد و رنجی که بر مردم ما در غزه گذشته، دروغ همیشگی آمریکایی است که اگر می‌خواستند جنگ را متوقف می کردند و دست از حمایت نظامی، امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از ارتش نازی بر می داشتند.

8:23- شهدای الاقصی از هدف قرار دادن یک دستگاه تانک اسرائیل خبر داد

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که با گلوله "R.P.G" به سمت یک دستگاه تانک اسرائیلی در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شلیک کرده که مستقیم به هدف اصابت کرده است.

7:47- افشای هویت نظامی کشته شده اسرائیلی در جنوب غزه

رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن یک نظامی خود بر اثر شلیک راکت ضد تانک به یک دستگاه بولدوزر نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه اذعان کرد.

"موتی ریوا" نظامی یگان مهندسی تیپ گعفاتی ارتش رژیم صهیونیستی است که بر اثر شلیک راکت ضد زره به سمت بولدوزر نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه کشته شد.

طوفان الاقصی , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , 

6:03- شهادت یکی از رهبران حماس در زندان های رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از درگذشت شیخ «مصطفی ابو عره» در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر اهمال پزشکی خبر داد و این رژیم را مسئولیت مرک وی اعلام کرد. حماس از مجاهدان فلسطینی خواست تا با هدف قرار دادن نظامیان رژیم اشغالگر، انتقام خون این شخصیت فلسطینی و دیکر شهدا را بگیرند.

00:53- یک کشته و یک زخمی از ارتش اسرائیل در غزه

وبسایت اسرائیلی «اسرائیل لالو تسنزورا» خبر داد که در پی شلیک یک موشک «یاسین 105» و اصابت آن به بولدزر ارتش اسرائیل، یک نظامی این رژیم کشته و یک نظامی دیگر به شدت زخمی شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده